سلام . امروز در یک مقاله ی کوتاه میخواهم عواملی که گوگل در زمان رنکینگ به آنها توجه میکند را برایتان بازگو کنم.
این عوامل باعث میشوند که شما هر کدام از آن ها را برای وبسایت خود چک کنید و آنها را بهبود ببخشید .
تجربه ثابت کرده است که گوگل ۲ مدل برای رنکینگ دارد . Onpage و Offpage . که در این مقاله به off page بررسی شده است on page در پستها گذشته همچون چند راه بالابردن بازدید سایت و وبلاگ توضیح داده شده است
Offpage همون فعالیتهایی که خارج از وبسایت برای وبسایت خودتون کار میکنید می باشد ملاکهای اصلی :
1-کدامین سایت ها به شما لینک داده اند
۲-تعداد سایت های که به شما لینک داده اند
۳-پیج رنک سایت های که به شما لینک داده اند
۴-کلماتی که در وبسایت های دیگر به سمت شما لینک شده اند
۵-تعداد و کلماتی که توسط دیگر سایت ها به سایتی که شما درون آن لینک شدید
۶-تعداد سایت های که درون سایتی که به شما لینک داده است لینک شده اند
۷-آیپی(IP) ادرس سایت های که به شما لینک داده اند(آی پی هاست)
مد نظر داشته باشید بسیاری از ملاکهای در پستها و مقاله سئو وب ایجاد شده است در اینجا گفته نشده با مطالعه کلیه مقالات سایت به دقت می توانید بهتر در این امر به وبسایت خودکمک کنید
مورد آخر که در سئو بهینه سازی الگوریتمهای جدید گوگل ملاک دانسته شده کیفیت لینک می باشد و مراقب لینکهای سایتهای سبک نازک باشید می توانید کیفیت سایت گوگل را مطالعه نمایید